21 Ocak 2011 Cuma

Gece Yolculukları



Geçenlerde yoldayız elektrikler kesik yolu sadece farlardan gelen ışıklar aydınlatıyor.Radyo açık kısık seste bir müzik çalıyor, öyle ağır ağır çalıyor ki sözlerin ne olduğu hiç önemli değil zaten anlaşılmıyor.



 Birden içime anlamsız bir hüzün çöktü.Herkes sessiz arabada, ortam bir garip, o anda sanki arabada düşüncelerimle yalnız kalmışım.Arka koltukta oturmuş düşüncelerim bana bir şeyler anlatıyorlar.Gece 
 yolcuklarını beni hüzünlendiriyor.




 İnsan sevdiğini özlüyor, sorunları dertleri geliyor aklına çözüm için bir şeyler düşünüyor.Bir süre sonra derin bir ‘’offf’’ çekiyorum, radyonun kanalını değiştirip sesi biraz daha açıyorum.İlk çıkan şarkı hakkında konuşmaya başlıyorum, ben konuşmaya başlayınca herkes düşüncelerinden uzaklaşıp tekrar arabanın içine dönüyor.

2 yorum:

  1. oysa gece yolculuğu hep güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. Gece yolculuklarını çok severim.. Hüzünle beraber huzur da vardır.

    YanıtlaSil