23 Ocak 2011 Pazar

Kötü şey.Lanet.


Kötü şeyler olacak, yaşananlar kötü şeyler.Çok kötü şeyler yazacağım, içimdeki bu ağırlık kötü bir lanet! evet lanet sensin, beni bir kere öldürdüysen daha neler yapabileceğini tahmin edemiyorum.Kötü şeyler bunlar sen mesela.Sen kötü değildin.Hayır sen kötüsün, bunu gerçekliğini hiçbir şey değiştiremez artık.Lanetleri sen yarattın, içimdeki bu kötü sıkıntı ahh.

Kötü şeyler yazacağım demiştim, seni yazsam yeter mi? Herkese laneti yaşattın mı ? yoksa sadece ben mi kötü biliyorum seni ?.Anlatsam ne fark eder kötü şeyler oldu, belki sadece bana oldu ben biliyorum.Anlatmadan sadece seni yazsam yetmez, hayır o kötü değil derler belki bana.Bak lanetini görüyor musun? artık inanmıyorlar bana, kötü şeyler yazacağım seni anlatmadan lanetini yazacağım.

Sen kötüsün, ben senden sonra daha kötü oldum.Kötülüklerimiz bile farklıymış.Sen lanetin kötülüğündesin, bense çaresiz bir hastalığın.Hayır senin lanetin çaresiz değil artık, artık mı ? belki de her zaman böyleydi.Bir lanetten bahsetmem gerekirse bu sensizlik olmamalı, o bir acizlik hikayesine dönüşür.Sen kötüsün, beni öldürdün sandın, sen öyle sandın lanet…Herkes öyle sandı bende kötüydüm.Bana bir şey olmadı sadece sen kötülüğüne lanet kattın.Yoksa bana bir şeyler yaptın mı ?.Lanetinin bana neler yaptığını bile tahmin edemiyorum.Bildiklerimden fazlası da mı var yoksa ?

Kötü şeyler yazmayacağım.Kötü şeyler oldu yine olacak.Lanet evet senin lanetin.Hayır lanetin kendisi sensin.Bense kötü değilim artık…

2 yorum:

  1. Ne güzel yazılmış bu
    Ikinci yüz , kötü yön, lanetli sevgi\li,

    YanıtlaSil
  2. O bir lanet sevgili olamayacak kadar yalan sevgi.

    YanıtlaSil