15 Ocak 2011 Cumartesi

Sendromal bekleyişler


Sendromal bekleyişler, diğer adıyla stresli geçen zaman yer bitirir insanı.Bir şey yapmak için beklemek veya olacak bir şeyin olması için beklemek beklerken önünde olan engelleri bilip onları aşmak içinde uğraşmak işin içine girdimi değmeyin stresime.

Uzun zamandır bir şeyler yazmayışımda bundandır.Odaklandığım yani beklerken önüme çıkan engelleri bu hafta sonu aşıyorum.Pazar akşamından itibaren rahatım.Haftaya güzel gireceğim en azından.Önümüzdeki hafta içi güzel gelişmeler olsunda bu bekleyişlerin sıkıntılı geçen zamanın getirdiği stresi alsın götürsün benden diye bekliyorum.Bu aralarda beklemek ve bir şeyler yapmak adına çok laf ediyorum, sanırım bu konuda yoğunum.Şöyle de bir çelişki doğuyor, bekleyişlerimi yazdıktan sonra, sonucunda ne olduğunu  yazmıyorum beklediğimle kalmışım gibi seziliyor.Bekleyişlerimden bahsederken onların ne olduğundan bahsetmediğim gibi iş tamamen kesinleşmedikçe sonucundan da bahsetmiyorum.Bunlar öyle kısa zamanda olacak şeyler değil uzun vadeli görüşmeler ve bu görüşmelerin bir sonraki yapılana kadar olan bekleyişler.Ama sanıyorum ki bu hafta sonu engelleri devre dışı bıraktıktan sonra bekleyiş dönemi kısalacak.Hafta içi yapacaklarım var, her şey istediğim gibi olsun diye, her şey olabildiği kadar iyi olsun diye uğraşıyorum.Acele edip yanlış hamle yapmaya gerek yok, çok fazla ağırdan alıp işin olurunu kaybetmek de yok.Duruma göre hız belirleme en güzel yöntem şimdilik…

2 yorum:

  1. O birşeyin olması için beklemek var ya! Beni deli ediyor,kitleniyorum o olaya,sırf zaman geçsin diye yaşıyorum o ana kadar.

    YanıtlaSil
  2. Misbonecuum dönemediğim yorumun olduysa kusura bakma pek girip ilgilenemiyorum.Hafta içi abf tekrar alemlerde :)

    YanıtlaSil