7 Ocak 2011 Cuma

Zorunluluklar İsteksiz Yapılır



Zaman çok hızlı geçiyor ve her şey peş peşe gelmeye başladı.Yapmam gereken şeyler gün geçtikçe , yaptıkça azalmasına rağmen sürekli artıyor.Bunları ya ben arttırıyorum, şunu da yapayım diyerek ya da kendiliğinden ekleniyor.Günüm nerdeyse tamamen dolu yeni yıla girdik gireli.Ben yataktan çıkıyorum nasıl akşam oldu anlamıyorum, kendimi bilgisayar başında buluyorum.

Son zamanlar yani bundan bir hafta önce hiçbir şey yapmıyordum, yapacak hiçbir şeyim yoktu çünkü.Öğlen çıkıyordum yataktan, bilgisayarın düğmesine basıp gidip çişimi yapıp, elimi yüzümü yıkıyordum, sonra mutfağa geçip ilaçlarımı içip geliyordum bilgisayarın başına.Ben gelene kadar açılsın beklemeyeyim diye basıyorum düğmeye, genelde çoğu kişi yapıyordur bunu.Yani günler böyle öğleden bir dahaki sabaha kadar bilgisayar başında, can sıkıntısının yüksek olduğu bir seviyede geçiyordu.
Ocağın ilk haftası dolu dolu geçiyor.Zamanımı alıp götüren işlerde yapmayı sevmediğim şeyler.İlerleyen zamanda kesin yapacağım şeylere bakarsam da gerçekten isteyerek yaptığım bir şey olmayacak.İsteyerek yapacağım şeyler var ama hep belirsiz konumdalar.Şu istediğim şeyler netleşse de, onları yapmaya başlayacağım diye zamanı geçirsem.

Zaten bu hep böyledir,  olma ihtimali olan, belirsizlikte kalan genelde isteğimiz şeyler olur.Bak istemediklerin nasıl diziliyor sıraya, bazı günler sıraya bire girmeden birden yükleniyorlar.Sıkılıyorum bazen, ama bunları yapılması gereken şeyler diyorum.Yapmazsam her şey çok daha berbat olacak, üstüme yığılan işler daha beter rahatsız etmeye başlayacak.Yapmıyorum deyip geçmek kolay, yapmamak sorun yaratacak.Sorun yaratmayacak şeylerin zaten yapılma gerekliliği yok yapmam atlar geçerim.

Olmasını istediğim birkaç şey var bunlar ilerleyen zaman içinde belli olacak sanırım  .Bunlar olursa yapacaklarımı istekle yapacağım.Çünkü istediğim şeylerle ilgilenme başlayacağım.Bekliyorum, beklerken de zorunlu olarak istemediğim şeyleri yaparak zaman geçiriyorum.

6 yorum:

  1. Olmasını istediğin herşey en kısa sürede en hayırlısıyla gerçekleşir inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Amen missbone bugün çok büyük gelişmeler oldu bakalım devamı gelecekmi =)

    YanıtlaSil
  3. Tam üç yerde tamam istemekten vazgeçmiştir herhalde diye geçti içimden ama neyse hayırlısı ne ise o olsun diyelim =)

    YanıtlaSil
  4. Tam üç yerde tamam istemekten vazgeçmiştir herhalde diye geçti içimden ama neyse hayırlısı ne ise o olsun diyelim =)

    YanıtlaSil
  5. İstemekten vazgeçmedim sürekli yeni gelişmeler oluyor bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  6. iyi ama negüzel işte dolu dolu geçiyor günlerin...

    YanıtlaSil