15 Şubat 2011 Salı

Aman Sevgilim Dikkat Et Kendine


 Malum kış aylarının soğuğunu etkili olarak yaşadığımız günlerdeyiz.Bu soğuk günler de hastalığa yakalanmak için özel bir çaba sarf etmeye gerek kalmıyor.Durum böyleyken zaten hasta olmam canımı sıkıyor.Dışarı çıkmak istemiyorum soğuktan.Bunun üstüne bir de mesaj geliyor
 

‘’sevgilim burası çok soğuk kat kat giyindim kafam da şapkamla oturuyorum’’ yazıyor.

Üşüyen sevgiliden alınan mesaj biraz daha ürpertiyor bünyemi.




‘’aman sevgilim dikkat et kendine, yakında ısınır orası açmışlardır gazı falan.Zaten şurada kışın bitmesine ne kaldı.Havalar ısınır o zamana kadar bir hastalığa daha yakalanmamak için kafandan şapkanı eksik etme’’ yazıyorum ve gönderiyorum.


Sonra içimden yine o lanet şarkıyı söylemeye başlıyorum.Aslında ben bile söylemiyorum, kendi kendine intro çalmaya başlıyor kafamda ve giriş geliyor ‘’ada sahillerin de bekliyoruuum …..’’.Neden bu şarkı peşimi bırakmıyor anlayamıyorum.Anlamak için bir çaba gösterdiğim de söylenemez zaten.Onun nedenini düşünmeye zaman ayıramıyorum pek.

1 yorum:

  1. Kış bitti artık ya emre :D koca karı soğukları falan :D

    YanıtlaSil