10 Şubat 2011 Perşembe

Anaforlama


Dün geceden beri internet yok, internetin olmaması evde olduğum süre içinde muhteşem can sıkıcı durumlara yol açıyor.En azından benim için böyle.Evde internet yok tamam anladık ama bir de elektrikler sürekli kesiliyor.Yani internet gelse elektrik yok, elektrik olduğu zaman da internet yok,evde iki gündür.İnternetin olmaması beni alternatiflere yöneltti.Telefondan girerim internete diyerek aldım elime, ancak her şeyden olduğu gibi buradan da bir darbe yedim.Telefondan da giremiyorum, onu bırak bedava olan facebook bile açılmıyor.
Zaten kafayı yemiş bir haldeyim.Bir de sıkıntı geliyor üstüme.

Az önce çıktım camdan gökyüzünde gördüğüm bir yıldızla muhabbet ettim.Diğer bütün yıldızlarla bir akrabalığı olduğunu söyledi.Hava soğuk olduğu için fazla kalamadım camda görüşürüz dedim girdim içeri.Sonra mutfak musluğundan suyu açtım akan suyla muhabbete girdik.Her zaman ki ne haber nasılsın faslını geçtikten sonra, su gibi akıp gitmenin zorluklarından bahsetti bana.Zaten canım sıkkın sende dertli dertli germe beni su.Kapattım musluğu.

Bilgisayarın ekranına bakarken abim aradı.’’internet yok geceden beri’’ dedi.İçine sıçayım böyle işin semt olarak kesiyorlar netimizi elektriğimizi.

Taşınıp gideceğim buralardan uzaklara çok uzaklara.Kimsenin  bana ulaşamayacağı bir yere.Kimseye gerek olmadığı bir yere.Orda ne o2 var ne de internet ama hayat daha güzel.En azından ihtiyaç duymuyorsun bir şeye.Burada aldığım o2nin bile kafa yapması, oranın avantajını gösteriyor.Bu bir avantaj mı ? bana göre öyle…

3 yorum:

  1. evet.. eskiden ne tv varmıs ne radyo hatta elektrik bile yokmus.. mum ısıgında aydınlanılırmıs. yahu hiç sıkılmıyorlar mıymıs acaba öyle hayat olur mu? ama oluyormus işte.. Ben de ne zaman netsiz elektriksiz kalsam ababam der, eskiden var mıydı sanki? İyi de beni bağlamaz eskiden yoktu ama ben de yoktum ki eskiden.. Ben bildim bileli evde renkli tv var, daha ufacık velettim pc alındıgında.. Kısacası günümüz koşullarında, pc-net-tv-elektrik olmadan ASLA !
    "DKD"

    YanıtlaSil
  2. DKD gerçeken anlamlı ve yerinde bir yorum olmuş tebrik ediyorum :) olmazsa olmaz işte bu kadar

    Misbone bakacağım da sürekli kesiliyor bu net kısa zamanda mimikleri hallederiz :)

    YanıtlaSil