10 Şubat 2011 Perşembe

Çizgi Film Karakteri

Her konuyu en ince detayına kadar düşünmek bitiriyor beni.Aslında bitirmiyor yoruyor bazen, düşüncelerden yorulmak...

Hiç olmadık bir konuya olmadık bir şekilde giriş yapmış olabilirim ama elbet bir oluru vardır diye okumaya başlaman güzel.
Sevgili Misbone beni ve diğer bir çok blogger arkadaşımızı mimlemiş.Mimin konusunu herkes biliyordur sanırım mimlenmeyen kalmamış, hangi çizgi film karakteri olmak istersiniz ?


O kadar çok çizgi film var ki ve o kadar çok izlemişliğim de var ki karar vermekte zorlanıyorum.Küçükken digi de bir çizgi film kanalı vardı.Orda X-men çizgi film olarak oynuyordu.Eğer çizgi filmden sayarsak bunu Wolverine olmak isterdim.Çünkü adam çizgi film de bile psikopat bir karakterdi.

Onu çizgi filmden saymıyoruz derseniz alternatif belirtmekde fayda var.Sponge Bob olayım eğlenceli bir dünyası var adamın sonuçta.Her gün farklı bir aksiyon farklı bir manyaklık saçmalık o da oldukça iyi.

Aslında southpark karakterlerinden biride olabilirim.Şu en çok küfür eden Eric Cartman varya o olabilir.Ayrıca ırkçı ve dinlerlede dalga geçiyor.İşte bu yaa tamam Cartman oldum ben...

5 yorum:

  1. Ahahahah :D Eric Cartman :))) Bu yaz sırf bunları izledim heralde :)

    YanıtlaSil
  2. Adam manyak o yeter bana :D

    YanıtlaSil
  3. Sende manyaksın doğru seçim olmuş :D

    YanıtlaSil
  4. Sevdiğim nadir kötü karakterlerden cartman başkan :D

    YanıtlaSil
  5. hahaaa koptum yaaa bn bunları cok sewıyorumm ızlemeye doyamıyorumm hele de Eric Cartman nnnnnnn manyak bısey yaaaa superrr :))

    YanıtlaSil