22 Şubat 2011 Salı

Unuttum Ben Bu Ay ‘’Yirmi Sekiz’’


Hayatı bazen kontrol edemiyorsun.Aslında hiçbir zaman kontrol edilemiyor.Her şeyi ele aldım derken olabilecek şeylerin en imkansızı ya da en hesaba katılmayanı ortaya çıkıyor.Bu durum da yaptığın planlar ya da gerçekleştirmek üzere olduğun düşüncelerinin önüne bir engel daha çıkıyor.

Evet ben bu ayın yirmi sekiz gün olduğunu bugün fark ettim.Hem de basit bir para hesabı yaparken.Diğer bütün aylardan daha  yakın geliyor ay sonu.Ama bitmiyor, Şubat diğer aylardan kısa olmamasının intikamını alır gibi üstüme geliyor.Bütün olumsuzluklar bütün talihsizlikler peş peşe geliyor.Böyle olunca da can sıkıntısı yaratan onca şeyi düşünerek zaman geçirilemiyor.Belki senin için çok hızlı akıp gidiyor gün, benim için öyle değil.Senin bir saatin benim dört saatime denk gelebiliyor bazen.

Beni ne hallere sokuyorsun böyle Şubat.Ben miyim bunların sorumlusu ?.Bana sormadılar ki hiç Şubat kaç gün olsun diye.Bütün acısını benden çıkarırcasına saldırıyorsun.Yoksa ben mi çok alıngan oldum ?.Son zamanlar da terslikler çok denk geliyor, en büyük darbeyi sen vurdun bana, belki de bardağı taşıran damla senden geldi.Yok, hayır bardak taşmadı Şubat.Sen o bardağı taşırılabilecek kadar büyük değilsin…


4 yorum:

  1. Şubat kafa karıştırıyor. Çok kuul. Şu elleri yumruk yapıp ayların kaç çektiğini hesaplamayı öğrendiğim gün havası sönecek gerçi. O zaman kafam daha çok karışacak zira.

    YanıtlaSil
  2. Şubat'ın havasını biz yaratıyoruz belki ama, onun kısa olması içinde bulundurduğu büyük sorunlarla uyuşmuyor.

    YanıtlaSil
  3. http://pembemissbone.blogspot.com/2011/02/okumas-en-keyifli-blog-odul.html
    bende ödülün var.

    YanıtlaSil
  4. Yorumladın canım Missbonecuum =))

    YanıtlaSil