28 Şubat 2011 Pazartesi

Ve Biter Şubat.


Bir önce ki yazı da Şubat ile kavga etmiştik.Bu sadece yazmak olsun diye edilen bir kavga değildi, gerçekten beni bitirmek için olabilecek çok şey bu ay için de olmasından dolayıydı.Şimdi ise son günündeyiz hatta saatleri bile diyebiliriz.Ama Şubat sen ne yaptın bana böyle ?

Şubatın daha ilk günlerinde bir takım aksilikler oldu.İlk haftasında olaylar gelişti değişti.İkinci haftadan sonra her şey alt üst olmaya başladı.

Şubat sen bana bunları bana yavaş yavaş sokmaya çalıştın ama ben hepsini fark ediyorum.Ama biraz abartmadın mı ? bence abarttın.Şimdi sen gidiyorsun ya arkandan siktir git diyeceğim.Gidiyorsun da ne değişiyor, orası da var değil mi ?. Öyle şeyler yaptın ki, öyle sorunlara soktun ki beni Şubat bunları çözmeye kalksam çözülecek şeyler değil.Hani bazı sorunlar olur üstüne yoğunlaşır halledersiniz yapabileceğiniz şeyler vardır.İşte bu şerefsiz Şubat öyle bir duruma soktu yapabileceğim şeyler geniş zamana yayılmış durum da.Şubat başıma açtığın bu sorunların üstesinden gelebilmem için aylara ihtiyacım var.Ortalama bir yedi ay kadar uğraşacağım bu yaptıklarını düzeltmek için, sonunda düzeltememe ihtimalim bile var.Gerçi bunları yapan sensin Şubat sonuçların da neler olacağını biliyorsundur.Şimdiden söyleyeyim ben de sana seneye Şubat ayı geldiğin de zamanın olmadığı bir yerde olacağım, üstünden atlayacağım…

6 yorum:

  1. :))) bu şubat hemen herkese bunalım getirdi sanırım

    YanıtlaSil
  2. Galiba öyle, tanıdığım insanların çoğu bu durumlarda.Ama en çok benim ki beter oldu, anladığım kadarıyla sen de de durum iç açıcı değil

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle tasarımını değiştir. Gözümün içine etti resmen. Yazıyı okuyamadım bile, o derece.

    YanıtlaSil
  4. değil aslında ama severım ben şubatı:)))

    YanıtlaSil
  5. Adızlara cevap vermem genel de ama şöyle pembeli beyazlı yapayım mı ? ne dersin :D

    Boğulan: böyle Şubat istemiyoruz güzel geçerse ben de severim =)

    YanıtlaSil