7 Mart 2011 Pazartesi

Benim Bir Kahve Molasından Fazlasına İhtiyacım Var


Daha ayın başından belliydi kuraklaşacağım.Bildiğiniz gibi Şubat berbat bir final yaptı, haliyle Mart da berbat bir başlangıç yapmış oldu.Bu aralar bir kahve molasından fazlasına ihtiyacım var.Hiç bir konu üstünde düşünmeden öylece boşlukta günler geçirmek gerek.Sanırım hayatın geneli böyle geçiyor.Toplayıp baksak yoğunluklara, boşluklar kadar bir sonuç elde edemeyiz.İnsan en çok kendine vakit ayırıyor.Kendimize vakit ayırmak için saati fazla olan işlerimizi değiştiriyoruz.Sonra o işlere kendine daha az vakit ayırmayı kabullenenler giriyor.Onların daha çok paraya ihtiyacı olabilir.Ama bizim de var.Diyorum ya bir kahve molasından fazlasına ihtiyacım var.Öyle ki yerimden kalktığım da kahve olana kadar sürüyor son zamanlar da ki molalarım.Kahveyi alıp dönüyorum yapacaklarımın başına.Çözdükçe çoğalan problem gördün mü sen hiç ?.Oluyor böyle bazen sıkılıyorum.Düşünüyorum sonra şimdi burada olmak yerine nerede olsam daha çok sıkılırdım.Bir bakıyorum ki saate son 3 saattir düşünüyorum gözlerimi tavana dikmişim.Havalara bakıyorum ya hep, havaları görmem ben o zamanlar.Baktığım yer önem değil havada herhangi bir yer, ben orada hayalimi görüyorum.Görmekle kalmıyorum yaşıyorum o sırada onu.Havaya baktığımı fark ettiğimde uyanıyorum hayalimden saate bakıyorum.Saat oldukça geç olmuş.Artık yapılmaz bir şey kalkıyorum.Halbuki kahvem hala sıcak ve yarısından fazlası duruyor.İstemediğim işin başında otururken geçen her dakika senin saatlerinle eşitleniyor.Sonra ben sensizlikten de sıkılıyorum.Senli olmaktan sıkılamıyorum, olamıyorum.Olsam da sıkılmazdım geçen dakikalar saniye olurdu sen varken.Şimdi keşke daha az zamanım olsa diyorum, sen olsan keşke biraz daha zamanımız olsa derim ben.Ama bir karikatür de gördüm bunu, keşke yerine iyi ki de yazıyordu.O zaman da diyebileceğim şey iyi ki seninle geçti zaman.Benim bir kahve molasından fazlasına ihtiyacım var.Bir nefes oksijen kadar kısa olmayacak ya da sensizlik kadar uzun.Kendimize vakit ayırma isteğimiz kadar çok olacak, yapacaklarımdan uzak kalmayacak kadar az.Onlar yapılması gereken şeyler, sensizlik olmaması gereken şey, zaman zaten hep zamansız gelip gider.Belki de uyusam geçer…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder