16 Mart 2011 Çarşamba

Çorabı Üç Dakikada Giyinmek


Bazen üç  dakikadan fazla da sürebilir bu işlem.Özellikle bugün daha uzun yaşamış olabilirim.Çünkü normalimden çok erken kalktım.Şuanda da esniyorum zaten.

Bazen erken kalkmak gereken günler olur.Onlardan birindeyim.Normal olarak ( aslında normal olması imkansız bir durum) saat 16-17 civarların da yataktan zorla çıkarım.Yani saat o kadar olmuş olsa bile biraz daha yatayım şurada diyebilirim ve yattığım da olur.İşte evde olmanın ve yapacak fazla bir şeyimin olmamasının vermiş olduğu hafiflik yoksa düzensizlik mi demeliydim…


Her neyse, yine sabahlara kadar boş boş bilgisayar başında dakikaları saatleri katlederken havanın aydınlandığını görüyorum, ‘’yatayım lan bari’’ diyip yatmak istemeyerek yatağa giriyorum.Uykum gelmemiş oluyor ve yatağa girince en az bir saat döne döne yorganla dolanıyoruz kavga falan ediyoruz.Yatakta olunca elbet uyunuyor.Gece yatağa girdiğim de sevgili telefonum elimdeydi.Alarm ayarlayacaktım tam ‘’sanki bir boka yarıyor çalsa bile kalkmıyorum’’ dedim kendi kendime.Sonra iyi bir ayar çekersem kaldırır bu alarm beni diyerekten dört tane alarm ayarlıyorum iki ve üçer dakika arayla.Sonuç olarak taktik işe yarıyor.Uyandım bir şeyler yazıyorum.Uykuluyken daha mı güzel çalışıyor bu kafa bilmiyorum.Sınavlara falan da hep erken saatler girer iyi notlar alırım.Gerçi ne olursa olsun sevmiyorum erken uyanmayı böyle boş sebepler için.Şimdi neden erken kalktığıma hiç girmeyeceğim.Zaten az önce mutfak penceresinden dışarı baktım, mart da değiliz haziran sabahına uyanmışım sanki.Öyle de güzel bir hava var işte.Ama kalktığım da o çorabı giyinmenin kaç dakika sürdüğünü hiç hatırlamıyorum, üç dakika ortalama verilmiş bir zamandı.Lan yoksa ben yatakta otururken uyudum mu ? Gidip kahvaltı yapayım en iyisi…


2 yorum:

  1. Çok akıcı yazmışsın Emre,çok zevkli okumak seni:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, sevdim mutlu oldum blutlardan bulutlara atlıyorum sanki =)

    YanıtlaSil