22 Mart 2011 Salı

Kıpırdanmalar



Kıpırdanmalar olur hayatta.Hani öyle bir döneme girersin hiç bir şey yürümez, yaptığın şeyleri bir türlü ilerletemezsin.İşte böyle zamanlar için duraklamaya girdik gibisinden bir cümle söylenebilir.Genel de de duraklamaya gireriz.Ne yaparsak yapalım sürekli yolun da giden bir şey oldu mu ? düşünüyorum da benim olmadı.




Bu duraklama anlarında kaydedilen ufak ilerlemelere ‘’kıpırdanma’’ diyebiliriz.Kıpırdanmalar da duraklamalara dahildir.Geneli duraklama anlarında geçirdiğimiz için ana konu duraklamadır ve kıpırdanmalar alt başlıklarda yer alabilir.Genelin için de bir başka genel, hayat oyunu da olabilir.Şuan kıpırdanma dönemindeyim ve bu dönemin hissettirdiklerini pek sevmem.Gerçek hisler değil boş hevesler vardır bu dönemde.Gerçek bir his kıpırdanmanın olmadığı yer de olur ki olan şeye kıpırdanma demek küçümsemek olur.

Kıpırdanmanın yarattığı yapay hisler heveslerden ibarettir.İşleri iyi gitmeyen adamın birkaç iş alıp ben bu dükkanı kurtaracağım demesi gibi sadece ufak bir umut.O işler tesadüfen denk gelmiştir, sürekliliği olmayacaktır ya da her zaman bu şans böyle gitmeyecektir.Küçük bir kıpırdanmanın arkasında büyük bir duraklama olabilir.Olmaması ihtimali çok düşüktür, dediğim gibi eğer peşinden duraklama gelmezse o kıpırdanma değildir sadece yaşanırken öyle sanılmıştır.Bir kıpırdanmanın gerçek olup olmadığını anlamamızın bir tek yolu var, kıpırdanmaya odaklanmamak.Bu hiçbir şey kazandırmaz, kendimizi kandırmaktan başka.Beklememiz lazım kıpırdanmadan sonra duraklamamı geliyor.Ancak o zaman anlarız gerçek bir kıpırdanmamı yaşadığımızı.Beklerken yapacağımız şey ise her zaman ne yapıyorsak o özel bir çabaya ihtiyacımız yok.


Şuan kıpırdanma anlarındayım ya da öyle sanıyorum.Bu kıpırdanmalar artık ben de yalan hevesler bile oluşturmuyor.Heyecana kapılmıyorum,her şey düzelecek diye.Bu güne kadar hangi şey tamamen yolunda gitmiş.Genellemeyi kısıtlayalım, bugüne kadar hangi kıpırdanmamın arkasından duraklama gelmemiş.Gerçek kıpırdanmaları yaşıyorum, bir çoğunuz yaşıyorsunuz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder