14 Nisan 2011 Perşembe

Nih-San Jao ‘’Lan Bi Git’’


Yazdığım bir konu hakkın da tekrar yazacağım.Hatta ikinci tekrar bile değil sanırım üç olacak.Her neyse sayılara fazla takılmaya gerek yok aram da iyi değildir kendileriyle.

Başlıkta ki nedir diye merak ediyorsunuz belki de sonra söyleyeceğim.Şimdi hiç yazının sonuna inip bakmayın orada olmayacak.Daha önce ( bu cümleyi bir kere daha kumuştum) Şubat ile kavga etmiştim burada gözlerinizin önünde küfürleşmiştik hatta.Şimdi Şubat’ın şerefsizliğini devralan bir Nisan ile karşı karşıyayım.Ne olacak benim bu aylarla ettiğim kavgaların sonu bilmiyorum.Sevemedim Nisan’ı güzel geçmiyor.Günler iyi değil sıkılıyorum, istediklerim olmuyor.Bir an önce geçsin bitsin istiyorum biraz da onun etkisi var tabi ama zamanla da papaz olmak istemiyorum.

Sıkıntılı bir dönem, neyin ne olacağı belli olmayan bir dönem bu yüzden sevmiyorum seni Nisan güzellikle anlatıyorum ama anlamıyorsun üstüme geliyorsun, gelme…Bana bir sürpriz yaparsın belki kavgamız sona erer ama hiç beklemiyorum senden böyle bir şey.Yarına geldik neredeyse sen hep zorla beni.Neyse canım biz seninle de anlaşamayacağız.Sana güzel küfürler ürettim ay sonuna, birazda sen bekle.

Peki kim bu Nih-San Jao bu ismi daha önce duymamışsanız adınıza üzüldüm.Şuan da oturdum hepinizin adına üzülüyorum.Eğer yukarı da yazdıklarımı okuduysanız kim olduğunu anlamışsınızdır diye umuyorum….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder