9 Nisan 2011 Cumartesi

Uykusuzum, Haberler ve Reklamlar, Salça.


Uykusuz kalmayalı çok zaman olmuştu diyerek bir giriş yapmak istedim ama öyle olmadı malesef.Uykusuz kalıyorum genelde, çoğumuz da olduğu gibi gece geç yatıp erken kalkma durumları.Bazen de hiç yatmadan güne başlama durumları.Her neyse gelelim olayımıza, uykusuzum veya uykum var fark etmez, böyle olduğun da daha iyi yazdığımı düşündüğüm için yazıyorum bunu öyle belli bir amaç da yokmuş şimdi fark ettim.Belki aniden bitebilir belki de hiç bitmez.

Gündemde üstüne söz söylenebilecek çok fazla olay var.Kıyıda köşede kalmışlar zaten dağ gibi yığılmış durumda, bunun yanında asıl gündemi oluşturanlar çok daha fazla gelir durumda.Nedense gündeme giresim gelmiyor.Öyle yazanlar da var.Almış gazeteyi bakmış gündem haberlerine sonra girmiş twittera konu üstüne kim ne demiş onları da okumuş, başlamış tek tek yazmaya.Her habere kendi açısından bakmış kendi yorumunu getirmiş.Yok yok olmaz öyle yazamam ben, haberi tamamen ben yazsam olur orası ayrı ya da haber hakkında başka bir haber yazsam.ama zaten yazılmış bir haberi tekrar tutup buraya taşımayı sevmiyorum.Burası gazete blogu değil.Sonra da çıkıp derler duyarsız kalıyorsun her şeye, Dünya yansa sikimde değil ulan diyeyim de rahatlasın herkes.

Ygs hakkında bir şey söylemeyeceğim, sadece isim geçsin diye yazdım onu o kadar.Bu aralar sık duyduğum hayvanlara eziyet eden yaratıkların haberleri, onlara ne tarz küfürler etsem acaba diye düşünmüyorum ağzıma geleni sövüyorum orospu çocuklarına.Nerede bu konuyla ilgili imza toplanıyorsa veriyorum.Seçimlerde yaklaşıyor hani, memlekette ki koyun nüfusu bir hayli fazla olduğu için sonuç belli bence.Ne olacak bu Galatasaray’ın hali durumlar çok kötü be arkadaş.
Ana haber bülteninin sonuna geldik.

Olduğu olacağı bu kadar oluyor, haberli konuya girdiğim zaman çıkamam.Uzar gider sonra ben anlarım ki boşa gitmiş kimse okumamış.Genel de boşa gider zaten yazılanlar ama neye göre boşa gider kime göre boşa gider.Bir çok kişi gibi kendi için yazanlara boşa gitmez, işte bir sayfa daha karaladım, gülümsemesi olur yayınlama ardından.Ben de öyle başladım ve devamın da değişen bir şey yok.Nasıl salça bir muhabbetse bu bende ki nerelerden nerelere girdim.Aslında aniden bitirmeyi düşünüyordum ama o da olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder