11 Mayıs 2011 Çarşamba

Partinin İğrenci (BİR)


Zaten bildiğim bir durumu bugün daha iyi idrak ettim.Doğum günü partileri sıkıcıdır.Belki de ben henüz gerçekten eğlenceli olan bir doğum günü partisine denk gelmedim.Hiç doğum günü partim olmadı, olanları da hiç sevmedim.


Arkadaşınla olan ortak arkadaşlar haricinde geleni gideni tanımazsın.Tanışma fasılları iğrenç olur.yani bu tanışma eylemi fasıl halinde yapıldığın da iğrenç olur.Tanışma esnasındaki el sıkışmada ayrı bir dandiklik, bir de öpüşmeye yeltenenler yok mu ? hemcinsimle el sıkışmayı sevmeyen ben bir de yanak yanağa geleceğim, yok canım ben almıyorum.

Ortamın da güzel olması lazım tabi, olmayınca olmuyor.Siz yanımdasınız neresi olduğu fark etmez diyeceğin türden değilse yanındaki insanlar olmaz.

Doğum günü partileri yapılmamalı, başka bir isim altında yapılması daha güzel olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder