6 Haziran 2011 Pazartesi

Mesela mantı falan olsa iyi olurdu.


Kızlar yok mu mantı ? acıktım da biraz.Gerçi mantı istediğime göre biraz değil bayağı bir acıkmışım.Biraz açıkmış olsam ne yapacağım ? iki üç tane mantı yiyip kapatacak mıyım?  bu konuyu, yok öyle olmaz işte çok acıkmak lazım mantı yemek için.

Mantıyı severim, sayarım kendisini, bir tabak dolusu mantının üstüne bol yoğurt tereyağı dökerim.Üstü açık kalmasın diye yaparım bunu yoksa üşütür.Yoğurdu döktüğüm de daha çok üşüyeceğini göz ardı ederek yazdım bunu ama hemen peşinden cozurtusu dinmemiş sıcaklıktaki tereyağını dökünce ısınır tekrardan sorun yaratmaz.

Ulan yazdıkça daha çok acıkıyorum sanki.Yazmaktan vazgeçsem, mantıdan vazgeçmem, mantıdan vazgeçersem aç kalırım.Mantı yerken yazabilir miyim acaba ? onu da ben şimdi merak ettim.Bir de mantıyı yedikten sonra gelip lezzetini yazmaya çalışacağım tabi unutmazsam.
Bir de bugün eczaneye Supradyn Energy tabletin fiyatını sordum 25TL dediler vazgeçtim almaktan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder