6 Temmuz 2011 Çarşamba

Araba Muhabbeti Sevmiyorum


Erkek ortamlarının vazgeçilmez muhabbetlerinden biri olan ‘’Araba’’ konusunu hiç sevmiyorum.Arabalar benim ilgimi hiç çekmedi.Küçükken araba yarıştırdığımız olurdu ama o kadarla kaldı bendeki araba merakı.

Arabalarla ilgili konuların konuşulduğu ortamda Fransız kalırım.İbresiymiş, motoruymuş silindiriymiş anlamam öyle ki örnek bile veremiyorum bu konuda.Bir de şu diesel, mazotlu, benzinli muhabbetleri var, ulan benzin işte buradan nasıl konu çıkıp da muhabbet ediliyor.Az yakıyor çok yakıyor durumları genelde duyduğum şeylerden, şehir içi şöyle şehir dışı böyle şurası daha avantajlı cart curt ne dandik sohbet lan bu.

Gerçi herkesin ilgi alanı başka tabi ama çoğu erkeğin araba sevdası var ‘’Anneee benim niye yokk’’ diye isyan etmiyorum çünkü sevmiyorum.Belki arabam olursa o zaman bu konular hakkında düşünmeye başlayabilirim.Şimdilik en iyisi arabalı muhabbeti bir yerinden tutup başka bir alana kaydırmak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder