27 Ağustos 2011 Cumartesi

Ben Gidiyorum


Ben gidiyorum, uzun ve boş sokaklar çıkıyor karşıma hiç bitmeyecekmiş gibi adımları atarken duruyorum.İlk soldan dönüyorum sonra biraz daha yürüyüp dört yol ağzına geliyorum.Belki yolun başında bilmiyordum burada bir dört yol ağzı olduğunu ama ilk soldan döndüğüm andan beri bir dört yol ağzına gelecektim.Yolun başında da uzun ve boş sokaklarda adım atarken ilk solun orada olduğunu biliyordum.Mesele bütün haritayı daha yolun başında ezberlemek değil, kendime çizdiğim uzun yolda karşıma çıkanlara göre alternatif yollar bulup yoluma devam etmek.Yoluma devam etmek uğruna her yanına çöp atılmış ve insanlıktan nasibini almamış yaratıkların bulunduğu sokaklardan geçmeye gerek yok.Yolumun sonuna geldiğim de orada temiz olmam gerekir.Ama şuan için sadece önce ilk sağ sonra ikinci sol var, sonu yok ve bir gün pis bir sokaktan geçersem biliyorum ki kendimi mümkün olduğu kadar çöplerden uzak tutmalıyım ve adımlarımı dikkatli atmalıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder