24 Eylül 2011 Cumartesi

Göze Batmaz Bunlar. Batmamalı!

Burada bir şeyler yazıyoruz iyi hoş, belli bir okuyucu kitlemiz de var.( var mı ?)Adı üstün de zaten var olan benim sonradan ekleme yapmadığım ''kişisel blog'' durumundayım, bütün blog yazarlarıda öyle, buralar hep bizim kişiselimiz.Bir reklam yayınlamışız bundan iki lira belki kazanmışız belki kazanamamışız çok mu ? değil tabi ki, önemli olan para kazanmak değil, bulunduğumuz yerin ismi kişisel de olsa insanlara ulaşmak, daha fazla okunmak.Her ne kadar benim yılardır daha fazla okunmak gibi bir amacın olmasa da, okuyan okuyor önünde mi durayım okumayın diye ? okuyun efendim, böyle ufak tefek şeylere takılmayın...

4 yorum:

  1. Noldu emremm kim kızdırdı seni =) Reklama mı takıldılar? Aman bende yayınladım, reklam veren olsa boy boy da yayınlarım kimse kusura bakmasın :D

    Burası bizim değil mi? İstediğimiz herşeyi yaparız kime ne ki :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen Misbonecuum yaa burası bizim kim karışır beğenmediğim yorumu yayınlamam bile...
    Böyle saçma insan çok çıkmış yorum atmış daha yazıyı yayınlar yayınlamaz, küfür etmiş, reklamda neymiş bilmem ne beğenmiyorsa girmesin banane burası benim.Yayınla tabi ben daha öncede yayınlardım da sistemi yeni öğrendim teklif falan takılıyoruz bakalım nolacağğğ

    YanıtlaSil
  3. Ya boşversene Emre cool takılcam diye ölcekler :D O yorumu yapanın salaklığına ver yabancı bloggerlar dünyanın parasını kırıyor,adamlar bloglarıyla zengin oluyor. Bizde hala reklam yayınlanan bloga kötü gözle bakma olayı var.
    Cidden komik ya,güldüm bak :D Hemde çok pis :D

    YanıtlaSil
  4. Bende güldüm hemde söverek :D

    YanıtlaSil