13 Eylül 2011 Salı

Mevsim Saçmalaması


 

Eylül senenin güzel aylarından biridir.Yazı sevmeme rağmen Eylül’deki hafiften iç ürperten serinlik ayrı bir hoşluk yaratır.Arada bir ani yağmur süprizleri de yaptığı olur, güneşli bir havada evden çıkarsınız ve sırılsıklam olabilirsiniz.





Bu sene mevsimler açısından oldukça saçma bir sene olduğundan Eylül de saçmaladı.Yakın zamanda geçmiş olan Haziran ayına bakalım mesela, Haziran genelde bunaltıcı olur.Sıcaklığın kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladığı ilk yaz ayıdır.Ama bu sene abartmadan yazıyorum Haziran’da resmen üşüdük.’’Hani sıcaklar nerde lan tatil yapacaktık’’ derken, uzun kollu sweetlerle dolandık.Yani hatırlatma amaçlı verdiğim Haziran örneğini bir kenara bırakıp diğer aylara bakarsanız daha çok mevsim saçmalaması görebilirsiniz.

Gelelim Eylül ayında olması gerekenle olana !

Olması gereken, yazdan çıkmışız sonbahara girmişiz mevsim ve hava durumundan önce bolca ayrılık olması gerekiyordu.Zaten oldu, yaz aşkları bitti, hatta uzun süren ilişkiler bile yaz aşkları bulununca bitti üstüne yaz bitince bulunan yaz aşkları da bitti, güzelim uzun süreli sevgilisinden ayrılan salaklar bu sene uzun bir saplık dönemi geçirecek.Onun dışında mağazalara yeni sezonlar geldi, yaz sezonu indirime girdi.Bir olması gereken de buydu bu da olduğundan burada da problem yok.Bu arada ben daha yeni sezon alışverişimi yapmadım.Her neyse, asıl olması gerekip de olmayan şey havanın durumudur.Hala saçma Ağustos sıcakları devam ediyor( Bunu söyleyen ben miyim ?).Eylül ayına gelmişiz yeter artık git Ağustos sıcağı senin zamanın doldu Eylül’den gün çalma kendine, Soğuk havalar da kibarlık yapıp fırsat veriyor.Artık havaların serinlemesi lazım, bu sene yeteri kadar beyin erittik güneşin altında.Haziran’la Eylül yer değiştirmiş galiba öyle bir durum mevcut şuanda.

Diyeceğim şudur, yaz mevsimini sıcakları seviyor olabilirim ama Eylül’ünde Eylül gibi geçmesi tarafındayım.Ayrıca havaların sıcak olması nedeniyle yazın bittiğinin farkında olmayan ve devam eden yaz aşkları var hala onlarında zamanı doluyor…

4 yorum:

  1. Ben bu mevsim dengesizliklerinden çok korkuyorum yalnız. Annemde iki de bir kıyamet kıyamet deyip duruyor. şimdi bunu okudum iyice tribe girdim emre ya :(

    bu arada yaz aşklarının hiç biri bitmedi bnm çevremde ya çok snr bozucu.

    YanıtlaSil
  2. 2012 geliyor ya bunlar hep kıyamet alameti zaten sığınak falan mı yaptırsak ?
    Bir şey olmz bee Missbone tek derdimiz kıyamet sanki :)
    İşte yaz aşkları havanın sıcaklığı yüzünden, eylül sonuna doğru hepsinin bitişini bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
  3. ne olursa olsun,sevemedim,sevemem eylil'ü.nasıl biterse bitsin gitsin.

    YanıtlaSil
  4. O eylülün sonu değil ekimin sonu olur belki de kasımın ahahah =) Yaz bitmemekte ısrarlı emrem.

    YanıtlaSil