30 Ekim 2011 Pazar

Yoğun muyum ? Değil miyim ?


Yoğun muyum ? değil miyim ? bilmiyorum.Aslında öyle günler geçti ki son birkaç haftadır ev dahilinde yapacak bir şey bulamamanın sıkıntısıyla kıvranıp durdum.Evde sıkılmak zaten çok beter bir şeydir, bütün günün bomboş geçer.Hiç bir şey yapmak istemem ya da yapmaya niyetlendiğim de bu sadece yapmayı aklımdan geçirmek olarak kalır.Mesela masamın üstünde illaki okumakta olduğum bir kitap vardır bari şunu bitireyim derim ama elime almam bit türlü, bomboş günde illa bir mani çıkar yapmak istediğim şeyi yapmama belki de gerçekten yapmak istemiyor oluşumdandır.Bazen de uzun soluklu bir işe girişmeye koyulurum mesela akvaryuma temizlik yapmak gibi tam kollarımı sıvar işe başlarım aradan kısa bir zaman geçer, telefon çalar o boş günü doldurmak ister telefonda ki ses bende isterim ama başlamış olduğum iş öyle bir konumdadır ki artık bıraksam olmaz, işimi bitirdiğim de ise artık geç olmuş ve yeteri kadar yorgunluk çökmüştür.

İşte son zamanlarda geçirdiğim günler hep böyle oldu.Açtığım Word dosyalarını biraz sonra yazarım deyip kapattım.Elime aldığım kitabı masanın üstüne usulca bıraktım.Bu arada gündüzleri kitap okumayı pek sevmem, gece kitabı elime aldım mı okumaktan büzüşmüş iki gözün gün ışığını görmesiyle bırakırım.Aslında yazılacak çok konu var kafamda, bunların hiçbiri gündemi çok fazla meşgul eden veya sosyal sorumluluk tarzında şeyler değil tabi ki her zaman olduğu gibi kafama göre takılmaya devam.

Bir de en nefret ettiğim bayram geliyor ki artık ben bu bayramın ne kadar iğrenç bir şey olduğunu uzun uzun yazmak istemiyorum.Gerçi bütün bayramlardan nefret ediyorum…

Biraz dağınık olsa da kafam toparlamaya çalıştım.Önümüzde ki on günlük süreçte sadece geceleri internette olabileceğim…


2 yorum:

  1. bana da oluyor.galiba en çok içine sığamayan insanlara oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Nasıl insanlarda olur istatiğini yapmadım ama bir kaç güne kadar halim buydu.Bir de yersiz bir sıkıntı var onu daha çözemedim neden.

    YanıtlaSil