7 Kasım 2011 Pazartesi

Seni Sevenleri Bir Bir Öldürmeyi Düşünüyorum

‘’Bazen gerçekten söylemek istediğim bumuydu diye düşünüyorum.Söylediğim her söz sonrasında düşünmüyorum bunu, söylediğim her söz öncesinde o sözü söylemişim gibi düşünüyorum bu daha iyi bir etki bırakıyor kuracağım bir sonraki cümle için ve bazen söyledim sanıyorum düşündüklerimi…’’




Evet gerçekten seni seven herkesi öldürmeyi düşünüyorum.Düşündüğüm oluyor sana ilgi gösterenleri bir bir yok etmek.Aslında onlara dönüşü olmayan bir uçak bileti bile alabilirdim ama ne yazık ki hepsinde telefon numaran var.Hattı değiştirmek sana olan sevgilerinin önüne geçmek için bir engel değil.Buna engel olmak istemiyorum yani sana ulaşmalarına, sana ulaşmakta bir problem yok bence ama sana ilgi göstermek için ulaşanlar ve ulaşmaya çalışanları bu dünya üstünde görmek istemiyorum.Uzayda oksijensiz ortamda bile karşılaşmak istemiyorum.Benim karşılaşıp karşılaşmamam değil problem onların seninle karşılaşmak için girdikleri çabalar.Gerçekten var mı böyle çabaları ? biliyorum var.Sen benden gizliyorsun bunların çoğunu, belki de sende istiyorsundur.Onların bir şekilde seninle karşılaşma çabalarında bulunmalarını bu çabaların sonuç vermesini ve seni sevip ilgi göstermelerini.Ama bu çabaların sonuç vermesi için senin de bunu istemen gerek.Yoksa sen de mi istiyorsun ? Paranoyakça düşüncelerimin önüne geçemiyorum biliyorum kendim ‘’paranoyakça’’ diyorum.

Seni kimse sevmesin demiyorum arkadaşların yine sevsin seni ama arkadaşça sevsinler umursamadan sevsinler.Sana normal bir arkadaşın göstereceği ilgiden fazlasını göstermesinler.Mesela sen üzüldüğünde basit teselli cümleleri kurup geçiştirsinler, seni tekrar mutlu etmek için uğraşıp başka şeyler yapmasınlar.Biliyorum yapıyorlar, sen mutlu ol ama onlar etmesin.Başkalarıyla saçma sapan esprilere gül, hayata gülme.Çünkü hayata benimle gülmeni istiyorum, benimle gülüyorsun mutlu oluyorsun, başkasının bunu yapmasına gerek görmüyorum zaten olmamalı.

Sonra çıkıp sana diyorum ‘seni sevenleri bir bir öldürmeyi düşünüyorum.’’.Ne kadar da manyakça geliyor kulağa ilk duyulduğunda oysa anlattıktan sonra ortaya çıkan manyaklık ilk duyulanın yanında hiç kalabilir bazen, bu onlardan biri değil.İlk duyulduğunda büyük bir psikoloji karmaşası çıkıveriyor ortaya anlattıktan sonra ise bambaşka şeyler.Anlattığım şeylerde ne demek istediğimi anlatmak isterdim ama bu oldukça saçma değil mi ? zaten anlatmış olduğum bir şeyi tekrar orada ne anlatmak istediğimi anlatmak.Gerekirse anlatırım ama işin özünde söylemek istediğim çok basit aynı bir şiir gibi bir şiirin konusunu işlemek gibi. Evet ben ‘’Seni Sevenleri Bir Bir Öldürmeyi Düşünüyorum.’’

1 yorum: