12 Aralık 2011 Pazartesi

Mim'lenmişim ama Dinlenmemişim

Yukarıdaki dinlemenin anlamı yatıp uyumak değil ona göre söyleyeyim baştan...

Aslında ben öyle mimlenen bir blogger değilim mimlensemde haberim olmaz çoğu zaman, bazen de haberim olsada sallamam mimi bu sefer yazasım geldi.

Sevgili kuzgunları seven insan Ancelik beni mimlemiş buradan tekrar teşekürlerimi iletiyorum ve miminde içeriği olan kendi hakkımda yedi gerçek paylaşmaya başlıyorum.Sorasım da geliyor neden yedi diye ama neyse polemiğe gerek yok...


-İnsanın kendi hakkında bir şeyler söylemesenin gerçeği yansıtmadığını ve bu mimi yazan herkesin gerçeği değilde canının istediğini ve ilgiyi daha çok çekecek şeyleri yazdığını düşünüyorum.

-Su içince midem bulanıyor, azar azar içiyorum çoğu zaman içmiyorum.

-Bazen halüsülasyon görüyorum.

-Eski bir arkadaşım var görüşmek istediğim ama hiç görüşmüyorum.

-Kitap hastalığım var, aldıkça alıyorum, sonra sabahlara kadar okuma ritüelleri düzenliyorum.

-Kedileri çok seviyorum, bir çok insan onları kestiğimi düşünüyor ama yok öyle bir şey.

-Tembelsin, çok uyuyorsun, bilgisayarkoliksin,deli gibi oyun oynuyorsun, eve lig tv aldırcak kadar galatasaraylısın, en cok beni seviyorsun. ( Bunları da sevgilim söyledi.)

Mimlediklerim : Hiç kimse...

2 yorum: