18 Ocak 2012 Çarşamba

Muhtemelen İlk Yazı

Her sonun bir başlangıcı olduğu gibi her son aslında bir başlangıçtır.İkisi de aynı şey yani.
Yeni yıla girişimizler birlikte her sene olduğunu gibi hiçbir şeyin değişmediğini fark etmek oldukça güzel.Sadece takvimin senede bir kere değişen yıl kısmı değişti. Ben ‘’Muhtemelen Son Yazı’’ da siz söylemiştim bir beklentiniz olmasın diye.Gördüğünüz üzere beklentilerinizin şimdiden karambole geldi.

Bazı zamanlar olur her şey o kadar iyi başlar ki şaşırmamak elde olmaz böyle durumlarda.Her işiniz ters gitmiştir ama o gün bambaşkadır.İşte ikibinoniki  böyle başlamadı.En azından durum şuan bunu gösteriyor, benim hayat göstergelerimde.Derin bir depresiflik, maddi sıkıntılar bir anda yüklendi üstüme nasıl oldu ben bile anlam veremedim.Bu sorunlar zaten vardı ama bu kadar ağır basmamıştı.Biliyorum zaman geçtikçe aşılamayan sorunların yükü artıyor, bunun yeni yıla denk gelmesi sonucunda yılın iyi başlamamış olduğu bağlantısını kuruyorum.Bakın bu bir beklenti değil olan olayları ilişkilendirme.

Şu aralar ise olur mu olmaz mı bilmediğim daha önce kalkışmadığım bir proje üstünde düşünüyorum.İşin özü ticarete dayanıyor.Bakalım neler yapabileceğiz.Öncelikle fikrim az parayla riski büyütmemek çünkü batma olasılığımız çok yüksek ve işe belirlediğim miktarla girişebilecek olmam güzel tarafı.Para kazanmak önemli, para kazanmak için riske girmek gerek, elimizdeki paradan da oluruz mantığıyla bir adım bile ileri gidilemez.Tedbirli ve adımları sağlam atmak gerek.Bu her işte böyledir.Bana kalsa çok daha büyük işler girişeceğim ama bankalar henüz bana kredi vermiyor.

Üstüne gelip biraz zıplamam gereken başka bir konu daha var.Durum bildiren yazılar yazmaya başladım son zamanlarda.Böyle bir konuyu ele alıp romansı denemeler yazmıyorum.Aslında var birkaç tane ama yayınlamadım.Tamamen içime sinmeyen şeyi buralara çıkarmıyorum.Önemli olan okuyanın değil benim beğenmiş olmam, her zaman söylerim bunu.Öyle okuyucular var ki okuduğundan bir bok anlamaz anlamadığı gibi anlamaya da çalışmaz.Bunlar kütük gelmiş takoz gidecekler.

Sağım solum belli olmaz kısa zamanda birkaç yazı  birden yazabilirim ya da hiçbir şey yapmayabilirim.Başarılı bloggerlar nasıl başarılı olmuşlar diye bir yazı okudum geçenlerde, ana başlık düzenli olarak yazmaktı, evet buradan kaybediyorum.Amaç bloga çok fazla insanın girip çıkması değil, okuması aslında başarı budur.Sürekli aktif olmak trafik arttırır, reklamım olmadığından bu da bana yaramaz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder