27 Mart 2012 Salı

Malumatınız Var mı ? Bilmiyorum

Uzun bir aradan sonra kendimi platform üstüne görmek bana iyi geliyor.Bunu yazarken platforma çıkacağımın farkındayım.

En son yazdıklarımdan sonra hayata dair gelişmeler, değişmeler oldu.( Bu cümleyi farklı bir şekilde tekrar kullanabilirim.)

Nereden başlayıp neyi ne kadar anlatacağıma karar vermeden başladığım için kendime düşünme payı bırakıyorum ama bu esnada klavyeyi bırakmak gibi bir amacım olmuyor.Buna biraz da sesli düşünmek diyebiliriz.

Şubat ayının ilk haftalarında OkuyanUs’a yaptığım iş başvurularının bir yenisini yapmıştım.Burada okuduğunuz şey garip gelebilir bunun bir hikayesi var belki anlatırım.Bir ay kadar uğraştıktan sonra işe alındım.Daha doğrusu alınmayı başardım diyelim.Artık kadrolu olarak OkuyanUs Yayınevi’nde çalışıyorum.(Yaklaşık bir buçuk aydır kadrolu, geçen üç senedir belirsiz eleman.)

Ve yine üç senedir hayatıma ortak olan mide problemlerim beni yalnız bırakmadı.Hala buna bir teşhis konulamadı, canımı sıkanda budur zaten ne olduğunu bilsem boku bokuna ölmesem bari.Geçen haftalarda yeni bir doktora gittim üç sayfa tahlil istedi.Kutulara işeyip sıçmadığım bile kalmadı artık.Bakalım onların sonuçlar ne olacak merakla bekliyorum.

Sevgilimle aramız çok iyi sorun yok problem yok.Bunu ne zaman dile getirsem aramızda anlamsız bir gerginlik oluyor ama hemen geçiyor.’’Evlencen galiba sen bu kızla’’

Hayat son zamanlarda yoğunluklardan ibaret iş ve sosyal yaşam bir arada biraz zorlasa da ikisinden de kopmamak için elimden geleni ardıma koymuyorum.Lakin  iş para kazanıp sosyal hayatını daha iyi yaşamak içindir, iş yüzünden sosyal hayat yok olmamalı iyi ki sosyal hayata zaman bırakmayan bir işte çalışmıyorum.Bazen şerefsiz midem beni yatağa düşürünce ne iş kalıyor ne sosyal hayat orası da çok canımı sıkan bir mevzu, gerçi öyle olunca da sevgilim geliyor ben ayaklanana kadar bakıyor bana ohhh bazen diyorum ulan hasta mı kalsam ?

Birkaç bir şeyle ile devam etmek istiyorum ve bunlar ilerleyen zamanda kendilerini göstereceklerdir.
Şimdilik haber ve haber içi reklamlar bu kadar.

2 yorum:

  1. Eee ne diyelim hayırlı olsun ve de geçmişler ola tabii

    YanıtlaSil