28 Mayıs 2012 Pazartesi

Yaz mı Geldi ? Hadi Oradan

Yaz mı geldi yoksa yazasım mı geldi ikileminde miyim acaba diye kendime soruyorum.Bunun çok basit bir cevabı var, hemen kafanıza en yakın pencereye çevirin ve dışarı bakın göreceksiniz ki yaz gelmemiş ve bunu okuduğunuza göre buradan benim yazasım geldiğini anlayacaksınız.Anlamayana da yazdıklarımın barındırdığı anlamı sunduğuma göre bu konuda sıkıntımız kalmadı.

Sıkıntının büyük ve yorucu hatta ıslak kısmına gelecek olursak, havalar anlamsızlığıdır.Mevsimin ne yapacağını bilememe durumu benim canımı çok sıkıyor.Biri şu mevsime şu buluta bir de şu nereye gittiği meçhul güneşe ''gel kardeşim sen burada durucan'' diye yol göstermeli artık.Haziran ayına sayılı günler kala dışarı çıkınca ıslanmayı istemiyorum.Tamam yaz yağmuru olsa bir nebze tesellim olacak ama havanın durumu hem ıslak hem soğuk yaz ayında sonbahar havası hiç çekilmiyor.Bu biraz da yaz sıcaklarının bir an önce gelmesini istememenden dolayı oluyor.Yaklaşık bir ay kadar önce güneşli bir hava varken sahilde bir nebze bronzlaşmanın bana katmış olduğu ayrı bir havayı devam ettirmem için yeniden güneşin kendisini göstermesi gerekiyor.Hadi yaz gel artık, bizde biraz güneşlenmeye, yüzmeye gidelim.


2 yorum:

  1. buralarda mısın???

    hadi sen de dön..

    YanıtlaSil
  2. Buralardayım ama sadece buralarda başka bir şey yok şimdilik.

    YanıtlaSil