2 Şubat 2013 Cumartesi

Anlatıyorum no.1


Şimdi yazacaklarımı iyi okuyun.Tanımadığın adama adam demeyeceksin.Önce tanıyacaksın adam mı bir tartacaksın sonra yeri gelirse başka bir ortamda adam diye bahsedeceksin onun haberi olmayacak ama onun adını yücelteceksin adamsa hak ediyor bunu hayatınızı çok fazla adam girmiyor biliyorum.Eğer adamsanız aynısı sizin içinde yapılıyordur.Adam olmaya cinsiyet yüklemeyin sevgili beyler ve hanımlar.

Arkamdan dönen veya dönmesi gereken oyunların hepsi gün yüzüne çıkmış.Arkamdan konuşmayı bile beceremeyen ucubelerin arasında kalmış yalandan gülümsüyorum.Bu gülümsenin altındaki nefreti görebiliyor musun ? eğer görüyorsan tebrik ediyorum seni.Sizin hayatınıza benden daha iyi bir yalancı girmedi beyler ve hanımlar.Belki de arkamdan konuşmak istemiyorsun sevgili ucube direk yüzüme konuşuyorsun da ben seni arkamdan konuşmayı beceremeyen bir kişiliksiz sanıyorum.Bu arada sevgilim konunun seninle bir ilgisi yok, sergilediğim tiyatronun senaryosunu sadece sen biliyorsun sana yalan yok sana yalan varsa bu ucubeler gibi olmayı kabul ediyorum.

Kafanızda kurduğunuz oyunların baş rol oyuncuyum öyle değil mi ? aslında kendinizi başrol sanıyorsunuz.Bence hain planlarınızın içindeki haini göremiyorsunuz.Bir kişi karakter veya kuruma hakaret sinir yok burada bir kendine bak bir de aynaya aynada kendini mi görüyorsun bence de artık şüpheye düşme vakti .Peki şüpheye düştüğünde ne olacak , düştüğün yerden seni kim nasıl ne şekilde çıkaracak onu düşündün mü  ? aman düşünme düşmeden düşünme ki düşünce düşünecek bir şeylerin olsun.

Bu burada bitmez.
Sen geldiysen ya da sana geldilerse bekle, ben daha çok gidip geleceğim.

1 yorum:

  1. Son zamanlarda kendime en çok söylediğim şeylerden biri "bırak öyle sansın gerizekalı!"..

    Hayatlar, detaylar birbirlerinden farklı olsa da; o gülümsemenin altındaki nefreti göremeyenler, küçümser gözlerle bakılmayı hakediyorlar.

    YanıtlaSil