5 Şubat 2013 Salı

Anlatıyorum no.2


Bu sefer senin daha zor anlayacağın belki de saçma sapan anlamlar yükleyeceğin şeyler olacak.

Karşımdaki sen veya bir başkası ama bu masada oturuyorsak önemli olan karşımdaki, sağ veya sol yanımdaki değil.Bu masada oturuyorsak herkes yanımda demektir.Çünkü masa öyle bir şey ki karşımda olacak adamla masaya oturmam o oturdum zanneder ama ben oturmam.Gören herkes karşımdaki adamla aynı masada oturduğumu görür ama ben o masada değilimdir.Bu anlaşılması çok kolay bir şeydi, umarım ne dediğimi düzgünce anlamışsındır.

Seninle onunla ya da diğerleriyle hiç oturduk mu biz bir masaya ? masada rakı olabilir, meyve suyu da olabilir ne fark eder oturup konuştuk mu bir şeyler, konuşmasak bile olur.Hiç karşılıklı oturup sustuk mu biz seninle ? Peki ben senin karşında otururken anladın mı ben senin yanında mıyım yoksa karşında mıyım ? Bu soruma düşünerek cevap veriyorsan eğer en başta yazdıklarımı anlamamışsın demektir ve şimdi sorduğum soruya ne cevap verirsen ver o cevap değil benim için saçmalık olacaktır.Hiç düşünmeden bir cevap veriyorsan, senin her söylediğine açığım ben düşünmeden konuşup düşünmeden bir cevap verip söylediğin şeyin doğru ya da yanlış olduğunu masaya döküp benimle tartışma konusu yapıyorsan, söyle ben senden gelen her konuyu konuşurum, kırılmam, hiç bozulmam.

Oturduk bu masaya artık arkadan konuşmacalar kalmadı ve her şey yüz yüze konuşulacak hissi vermeye çalışıyorsan onu yemezler.Burada konuştuğumuz her şeyi aleyhimde delil olarak kullanacak ve yeri geldiğinde yüzüme vuracaksın biliyorum.Bu masada yan yana oturuyorsam seninle öyle şeyler olmayacak, zaten olsa bile haberim olan danışıklı işlerimiz olacaktır.Eğer karşında oturuyorsam sen yapacaklarını yap ve yanında oturuyorum hissinden bir yere ayrılma…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder