18 Şubat 2013 Pazartesi

Anlatıyorum no.3


‘’Kader kahpe kader’’ derler ya hani kader mi kahpe olan yoksa hayatında ki insanlar mı kahpe.Kaderin yaptığı mı kahpelik yoksa hayatındaki insanların yaptıkları yüzünden mi kadere kahpe sıfatını yüklüyoruz.

Bu sefer ne bir masa var ne de karşı karşıyayız.Hayat işte bir şekilde bir aradayım bu insanlarla ve onların yaptıkları bir şekilde etkiliyor hayatımı.Her ne kadar onların hayatımı etkilememesi için kendimi  korumaya almaya çalıştığım görünmez psikolojik bir koruma kalkanım olmasına rağmen kalkanı doğrudan delebilecek yere sahipler hayatımda.Ne olursa olsun kendimi uzak tutmaya çalıştığım oyunların içine düşürüldükçe kalkanı paramparça ettiklerini fark ediyorum.

Yalan yalan üstüne geliyor, ben biliyorum yapmacık gülüşleri görüyorum.Sanıyorsun ki ben senin yapmacık gülüşüne inanıyorum ve susuyorum.Eğer susmazsam kıyamet kopacak biliyorum ve senin derdin o kıyameti bana koparttırmaya çalışmak farkındayım.Ama senin farkında olmadığın bir şey var açığımı yakalamaya çalışıyorsun bunu yapamadıkça daha farklı şeylere saldırıyorsun kendini çok açık ediyorsun.Benim açığımı yakalamaya çalışırken kendini açıyorsun saçıyorsun dağılıyorsun.

Bende güven yok inanmıyorum olanlara.Sen ben inandım sanıyorsun.Belki sende benden uyanıksın bütün bunları bilip üzerime oynuyorsun.Olsun ben senin üzerime oynadığını biliyorum ya sen istediğinin farkında ol beni yakalayamazsın.Yakalamak için girdiğin türlü uğraşlar sonucu senin aldığın sıfat kahpe…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder