2 Mart 2013 Cumartesi

Pazartesileri Şaşırdım Salı Günü Çarşamba Değilmiş.


Hayat sendromal ritimlerle devam ederken amaçsız bir Şubat ayının ortasında buldum kendimi.Başını hatırlamıyorum son zamanlarda böyle bir problemim var hatırlayamama, o yüzden direk ortasından daldım Şubat ayına ve hayli kısa olan Şubat bir haftada geçti gitti hayatımdan.

Hatırlayamama çok kötü bir şey kendini bilmeden bir şeyler yapmakta öyle.Yaşadıkça idrak ediyorum bütün bunların ciddiyetini.Ama ben hayatta hiçbir şeyi ciddiye almıyorum, hayatı ciddiye almıyorum, yoksa hayat mı lan bu ?.

Ortasından daldığım Şubatın kısa olması nedeniyle bir anda kendini son haftasında buldum ki ne buluş.Koskoca bir haftasonu bitmiş ve pazartesi olmuş işe gelmişim çalışmışım eve gelmişim.Sonra sabah olmuş tekrar işe gitmişim.İşte işin ilginç kısmı pazartesiyi hiç hatırlamıyorum, Salı gününü pazartesi sanıyorum, ve salı gününü yaşarken çarşamba günüymüş gibi yaşıyorum.Salı akşamı kapıdan içeri girdiğimde pazartesi kafası yaşıyordum, nasıl olduysa birden aydınlandı ortalık Salı gününde olduğumu anladım.Sonra gün içine baktım ‘’ulan bu nasıl Salı’’ dedim aynı Çarşamba gibiydi.Sonra bir şekilde ay sonu geldi.

Zaten kısa olan şubat beni iyice ambale etti.Şubatın bana tek artısı artık tam olarak ikibinonüç yılında olduğumuzu idrak ettirmek oldu.Bu nasıl oldu onu da hatırlamıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder