14 Eylül 2013 Cumartesi

Anlatıyorum no.5 Son

Merhaba,

Uzun bir aradan sonra tekrar buraya bir iki çizik atmak istedim.Bunu istememin sebebi ise ulan acaba ne oluyor oralarda bir yerde bir blogum vardı diye girip bakmamdan kaynaklandı.Daha önceden girenler olduysa bir iki ufak değişikliği de fark etmişlerdir.Bir süre önce peş peşe yazdığım ‘’Anlatıyorum’’ serisi bu yazıyla son bulacak eğer diğer dört yazıyı okumadıysanız bazı şeyleri belki anlamazsınız ama hepsinden bağımsız ve ‘’Anlatıyorum’’ da oluşturduğum tarzdan uzaklaşmayan bir diğerini okumadıysanız bile içindeki nefreti görebileceğiniz bir yazı olacak diye umuyorum.

Anlatmak istiyorum şimdi bazı şeyleri ve bu bazı şeyler kimlerin canını yakar umurumda bile değil tek umurumda olan yazdığım her şeyi bir tarafından kendine yontup da benim ayarımı kaçıran tiplerin okuduklarını iyi anlamaları gerektiği ve yarın öbür gün burada yazdıklarımla karşıma çıkmamaları yoksa saygı ve birazcık olan saçma sapan sevgiden hiçbir şey kalmayacak oraya güzel bir küfür gelecek.

Kısa zaman içerisinde çok şey gördüm ve aydınlanma gibi bir şey oldu.Bu aydınlanmanın bana getirisi ise geçici bir karanlıktan başka bir şey olmadı.Kardeşim dediğim insanlara kardeşim dediğim için artık kendime küfrediyorum onlara değil.Benim küfürlerimi bile hak etmeyecek kadar küçük aşağılık insanlık dışı saçma sapan oluşumlarmış.Ben karşımdakine iyi niyetle yaklaşıp onun için bir şeyler yapmak isterken o benim arkamı dönmemi beklemiş her zaman, tabi işte arkadaşlık dostluk bunun içindir be orospu çocuğu kardeşim derken nasıl da geleceği düşünen bir şeytanmışsın içten pazarlıklı adi yaratık.Yine tutamadım kendimi düşününce olanları.Olanları anlatmıyorum sadece nefret var şuan ve sadece çıkar ilişkisi için değil başkalarının aklıyla hareket eden kardeşe ne diyeceksin.Arkamdan yediğim laflar az da olsa kulağıma geliyor, kulağıma gelmesini siktir et gözlerimle görüyorum mesajları hakkımda konuşulanları tabi yaa kardeşiz ya hani, kimisi de işi düşünce arayan tip hani şu çıkar ilişkisi gibi olan ama ondan farklı.Çıkar ilişkisi olan kendini büyük çakal sanıyor ben en büyük çıkarı yaptım götüne koydum bıraktım sanıyor ya sanmaya devam etsin.Bir diğeri ise sürekli çıkarcı işi düşünce arar kardeşiz ya yardımcı olurum yaparım dediğini kral olurum birden, sonra bir bakmışsın aylarca ortada yok bunların kişiliği değil ruhu ibne artık.Gerçi ibnelerin bile bir tercihi bir haysiyeti var bunlarda da olsaydı ya biraz.Kafaya takmamak elde değil, bir süre sonra yapılanlar koymaya başlıyor artık bana da çok koydu.Daha fazla koymaması için noktayı koydum dostluklara ve bir araya gelindiğinde içilen birkaç kadehin hatırıyla götümü sikmek peşindeki gülümsemeleriniz geldikçe aklıma iğreniyorum başka bir şey değil.Bunları karşımdakilerin değerinden veya unutamamamdan değil kendi sinirimden yazıyorum.


Verilen emeğin hakkını emeği verdiğin zaman alman gerektiğini de çok iyi öğrendim ama bunun kahpe kardeşlerimle hiçbir ilgisi yok.Gün gelir nöbet tutarsın ve o an orada mutlusundur bunu istemişsindir geleceği düşünürsün güzel şeyler olacağını düşünürsün.Verdiğin emeğin karşılığını bugün almasan bile yarın alacağını düşünürsün güneşli günler bizi bekliyor dersin, çünkü artık bireysellik bitmiştir biz olmuşsundur.O an bırakıp gitmek yoktur hiç aklında çünkü ortada zor bir durum vardır.Şimdi kalkıp gitmek istesem bacaklarıma yapışırlar ‘’aman gitme’’ diye o an aklına bile gelmez ama büyüteci yaşanmışlığa çevirince görürsün olan biteni.İşte bu salaklığa da düştüm.Düşe kalka öğreniliyor ya öğrenmenin yaşı yok ya ondan oluyor.Bu paragrafı uzatırsam küfürlerin ardı arkası kesilmeyecek biliyorum potansiyeli çok büyük bitsin gitsin…



Toparlandı mı yarım mı kaldı hiç bilmiyorum ama ‘’Anlatıyorum’’ bitti.Be amına koduğum hiç mi güzel şey olmadı diye soracak olursan, oldu tabi ki ama bu başlığın altında anlatılacak şeyler değil.

2 yorum:

  1. Sizin bi blogunuz vardı Emre bey?! Yazılmayı bekleyen..

    YanıtlaSil
  2. Hadi beni geçtik sizin ki ne alemde acaba

    YanıtlaSil