1 Nisan 2014 Salı

Sanırım ve Yanılırım


Okuduğum kitaplar birbirine girdi, aynı anda farklı karakterler bir romanda ya da bir şiir de karşıma çıkıyor.Olmaması gereken yerde olmaması gereken bir adam olmaması gereken bir şarkı söylüyor ve dinlememesi gereken bir kadın o hüzünsüz şarkının sözleriyle yüzünde anlamsız bir gülümseme ile göz yaşı döküyor.Kendini, işlenmiş cinayetlerin ortasında pipo içerken bulan bir çocuk beliriyor zihnimde şimdiki suç mahalli ise bir muhasebe bürosu ve orayı evi gibi benimsemiş bir adam var.Gözleri mor çekmiş serseriler evlerinde televizyon izleyerek anlamsız akşamlardan birini geçiriyor.Sokakta bir aile ateşin başında ucuz bir şarap içip ısınmaya çalışıyor.Yürüyorum kafamdaki o sonsuz boşlukta uzun uzadıya hiç bitmeyecekmiş gibi devam eden kaldırım taşlarından oluşmuş iki adımdan geniş olmayan zeminde, etrafta ise insanlar var.Hiç biri bana bakmıyor beni görmüyor ben her seferinde onları yaratıyorum kendimle konuşurken.Sen bu şiirlerin bu romanların, öykülerin, basitliklerin, yüceliklerin ve içimdeki sevdanın hiç bir yerinde yoksun, sadece ben varım bir de sensizlik var.Ölüm gibi bir sessizlik var hiç gidip görmediğim bir yerde kafamın içinde bir yerde ve şuan o kadar çok ses var ki ben duyamıyorum o sessizliği, yürüdükçe uzaklaşmak, sustukça, rahatsız edici seslere maruz kalmak ve özlemek bazen sesi bazen bir teni, nefesi, yürüyüşü, duruşu, bakışı, kalp kırmalarını dahi özlemek, özlemek beter özlemekten.Ama anlattıklarımın ne ilgilisi var benden ne senden ne de hayattan.Sessiz, sakin, durağan, gereğinden daha hızlı, çoğu zaman anlamsız yersiz samimi ve çok kez samimiyetsiz.

1 yorum:

  1. İyi günler,

    Başbakanlık Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü (BYEGM) olarak dijital ortamda kaliteli içerik üreten içerik yaratıcılarının sesini geniş kitlelere duyurmak amacıyla bir platform kuruyoruz. Sitenizde yer alan kaliteli içeriğiniz sebebiyle bu platformda sizinle de işbirliği yapmak istiyoruz. Konuya ilişkin bilgi paylaşımında bulunmak üzere size ulaşabileceğimiz elektronik posta adresiniz ve iletişim bilgilerinizi blog ismiyle birlikte bizimle paylaşırsanız memnun oluruz.


    Görüşmek üzere.

    T.C. Başbakanlık BYEGM

    www.facebook.com/BBYEGM
    twitter.com/byegm

    email:portal@byegm.gov.tr

    YanıtlaSil